Saturday, October 04, 2008

Simplicity

Ciaossu!

Something to be proud of: I put in effort to mug for Amaths and Emaths! ;D

Something I am guilty of: I chiong-ed Reborn till Ep 83 and got my bro a little addicted too? ._.

Hahahahaha. I am proud that I actually got study for Amaths and Emaths and Geography, but I haven't start on Sciences and didn't revise much on Literature ):

Woooo! Haha. I guess Reborn is going to bring back my interest for Japanese. Not surprised. My passion die down everytime I am not addicted to any anime. Haha.

Actually if an anime makes you realise something that change the way you think about life, it's not that bad afterall, right? [: IT'S GREAT AND HEALTHY HAHA.

& after much experience, I concluded that I am attracted to characters that have authority, strength, intelligence and is independent. Ahhhhh. Hibari is too attractive. Even I-pin explodes everytime she see him O:

Actually, I am a secret crush on Reborn too. Opps! Haha. He has got everything to attract me. If he's not in the infant form, I guess I will make it official. HEEE!

Hoho I watched until the part where they travel to the future. I will be at the same line as Zhiying soon ;D No more spoilers from him.

安静了-SHE
只剩下钢琴陪我站在这里
梦想中属于我们的婚礼
却成了单人结婚进行曲
在这场爱情角力的拔河里
爱我还是爱你
你选择了自己 wo~
撒娇的可爱的
粘人的爱哭的
照片里曾经的都是你喜欢的
如今我还在原地
你却走回你的记忆
你说我爱你太多就快要把你淹没
你害怕幸福短暂一秒就崩落
分开是一种解脱让你好好的想过
我想要的那片天空你是不是能够给我
你说我给你太多却不能给我什麽
分不清激情承诺永恒或迷惑
爱情是一道伤口我们各自苦痛
沉默是我最后温柔是因为我太爱你
只剩下钢琴陪我站在这里
梦想中属於我们的婚礼
安静了在我枕边的梦里
我知道相爱原本就不容易
爱不是一加一
努力就有结局 wo~
撒娇的可爱的
粘人的爱哭的
照片里曾经的都是爱着你的
脸颊的泪还温热
却没有人握我的手
你说我爱你太多就快要把你淹没
你害怕幸福短暂一秒就崩落
分开是一种解脱让你好好的想过
我想要的那片天空你是不是能够给我
你说我给你太多却不能给我什麽
分不清激情承诺永恒或迷惑
爱情是一道伤口我们各自苦痛
沉默是我最后温柔是因为我太爱你


忘记,并不难. You are just a small part of everytime. Too small. I am not going to focus on this small imcomplete part and carry on being affected. Life's about accepting reality afterall. But I shall keep you as memories, deep inside (: I.Have.Gotten.Over.You.Completely.

No comments: