Monday, June 16, 2008

Yesterday was fun :D

Watch Narnia in the morning with WenYee and Veron.Haha round of applause for Veron!Late for 1 hour(as in meeting time with us), and missed half an hour of the show.

Then went to tuition place at central.Not for tuition.Yea.

Zzzzz...Holidays gonna end...Haven't really completed any homework yet...

I don't like holiday lol.It affects all kinds of routine.It's like I know that school will reopen, that's why I don't like holiday ):

I like to maintain the same kind of undisturbed life (:

对人的那么一点点信心原来这么容易被毁灭。
人家对你的期望,在你不留意的时候,也被你自己摧毁。
但到最后,我们有放弃吗?
我们还是会给别人机会,也算是给自己一线希望,重新建立对别人的信心,
也同时横向相信有一天,我们再也不会失望。

Nothing to say and nothing to do anymore.
My motivation is cold):

Colour of the day: Light pink
Lyrics of the day:又站在你家的门口,我们重复沉默。这样子单方面的守候,还能多久 。
终于你开口向我诉说她有多温柔,虽然你还握着我的手,但我已不在你心中。
我真的懂,你不是喜新厌旧。是我没有,陪在你身边当你寂寞时候。
别再看着我,说着你爱过。别太伤痛,我不难过,这不算什么,只是为什么眼泪会流我也不懂。
就让我走,让我开始享受自由。回忆很多,你的影子也会充满我生活。
我并不懦弱你比谁都懂,虽然寂寞。这会是我,最后的宽容
[From 我不难过]

No comments: